Toen internet opkwam, zag JGJ meteen in dat dit een gouden toekomst had.
Jammer genoeg hielden de Europese banken dit langere tijd tegen en kon men hier alleen online bestellen door een eenvoudig bestelformuliertje op een website in te vullen.
In 1997 ging JGJ met enkele collega's op pad om een financiële weg te vinden om online betalingen met credit cards mogelijk te maken.
Na vele omzwervingen, kwamen ze bij een Ierse bank terecht, die genegen was om eenmaal daags in de nacht een run van ontvangen betalingen met credit cards af te handelen.
Hiermee stond JGJ mee aan de wieg van de eerste echte E-commerce websites op het vaste land in Europa.
Aan het begin van deze eeuw nam JGJ een functie aan bij het Amerikaanse kantoorartikelenbedrijf Office Depot (in Europa vooral bekend met hun merk Viking).
Dit grote internationale bedrijf stond toen in de USA (achter Amazon en Ebay) binnen de Top 3 van bedrijven wat betreft online verkopen.
In 2002 wist JGJ er voor te zorgen dat 25% van de Nederlandse maandomzet online verdiend werd.
Iets wat op dat moment nog nergens binnen het concern gehaald werd.
Toen Google begin deze eeuw ook in Europa met 'AdWords' begon, was JGJ de eerste die hier meteen op insprong.
Doordat Office Depot hier nog niet meteen het nut van inzag, heeft JGJ de eerste AdWords dan ook privé opgezet en zelf betaald.
Toen dit al meteen zeer succesvol werd nam het bedrijf dit dan ook graag over.
Enkele jaren later spendeerden zij alleen al in de Benelux iedere maand tienduizenden euros aan AdWords, wat ook nog eens winstgevend was.
Daarna heeft JGJ het nog eens geprobeerd met de online verkoop van games. Helaas liet zijn compagnon hem na circa 2 jaar zitten.
Op dat moment is JGJ gestopt met het zelf online verkopen, maar is toen ingesprongen op de groeiende markt voor webshops en is deze als dienst gaan verkopen.
Een dienst die al snel uitbreidde met vele websites en webapplicaties.